2020. július 31., péntek

Júliusi összegzés - Mit olvastam júliusban?

Ebben a bejegyzésben megmutatom a júliusi olvasmányaimat és értékelem a hónapot. 😊

Annak ellenére, hogy a júliusom munkában és kötelezettségekben elég gazdag volt, sikerült 6 könyvet elolvasnom, amit sikernek könyvelek el. 😉

Ebben a hónapban az olvasásaimmal két könyves kihívásra fókuszáltam elsősorban. Az Olvassunk Szabó Magdától kihívásra a Születésnap, az Abigél és az Álarcosbál című műveket olvastam el. Az Olvassunk C. S. Lewistól kihívásra pedig az Esszék a kereszténységről és Az öröm vonzásában című könyveket olvastam ki, a Keresztény vagyok című kötetnek pedig már a felén is túlhaladtam, és nagyon tetszik. 👍


Ezeken kívül ebben a hónapban befejeztem egy korábban elkezdett olvasmányomat szintén kereszténység témakörben, ez volt a Youcat - a katolikus egyház ifjúsági katekizmusa.

Júliusban egy könyvet hagytam csak félbe, aminek nagyon örülök, mert a múlt hónapban többet is félbehagytam. Ez a kötet Polcz Alaintől a Macskaregény volt, ami elég nagy csalódás volt számomra. Cicákról szól, ami eleve jó pont nálam, ráadásul Polcz Alain írta, aki meg egy elég népszerű szerző, és azt hiszem ezek miatt végül elég magasak lettek az elvárásaim a könyvvel szemben. Nagyon akartam szeretni ezt a kötetet, de számomra annyira idegesítő volt a stílusa és a szétszórtsága, hogy végül feladtam. 😞

Nagyon örülök, hogy részt vehettem az első Moly Baking Day-en, ezúton is köszönöm a lehetőséget, és a kitüntetést. Lehet, hogy ezután kedvenc recepteket is közzéteszek majd itt a blogon. 🍰🍩🍪🍵

Végül néhány gondolatot szeretnék megosztani az olvasmányterveimről. Júniusban írtam egy listát arról, hogy milyen könyveket szeretnék elolvasni a nyár folyamán. Ez a lista az elmúlt hetekben kicsit megváltozott... Az áthúzottakat töröltem a listáról, ezeket mégsem szeretném elolvasni. A pipával jelölteket már kiolvastam. A többi olvasásra vár + új tételekkel is bővült a lista! Mutatom:
1. Szabó Magda: Abigél ✅
2. Szabó Magda: Születésnap ✅
3. Szabó Magda: Álarcosbál ✅
4. Fekete István: Vuk
5. Polcz Alain: Macskaregény
6. James Bowen: Bob, az utcamacska
7. Kormos István: Mese Vackorról, egy pisze kölyökmackóról
8. C. S. Lewis: Esszék a kereszténységről ✅
9. C. S. Lewis: Csodák
10. C. S. Lewis: Az öröm vonzásában ✅
11. C. S. Lewis: Keresztény vagyok
12. Kertész Imre: Sorstalanság
13. Pál Ferenc: Természetes spiritualitás
➕ Dr. Papp Miklós: A Papp válaszol
➕ Szabó Magda: Für Elise

Köszönöm, hogy itt voltál és elolvastad! 😊
Egy hónap múlva érkezem a következő havi összegzéssel és az őszi olvasmányterveimmel! 🍂
Élményekben és szuper olvasmányokban gazdag nyarat kívánok! 📚

Lummina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése