2021. január 30., szombat

5 dolog, amit meg kell tenned télen 2020

Elindult a téli forduló! ❆⛄

Mutatom, hogy ezúttal miket választottam a 100-as listáról:

21. Készíts téli könyvjelzőt

Legjobban a papírból készült könyvjelzőket szeretem, ezért ismét ebből készültek az évszakhoz illő darabok. Ezúttal hópehely alakú dekorcukorkával és selyemzsinórral dobtuk fel őket. Findusz a hónap egyik kedvence lett, ezért feltétlen ott a helye az új kedvenc könyvjelzőmön. 😻


26. Gyújts illatgyertyát

43. Hallgass karácsonyi zenét

57. Olvass el egy karácsonyi címkés könyvet

Illatgyertya, kellemes zene, és egy jó, karácsonyi könyv. Mi kellhet még? Maximum egy kis édesség és tea, és kész is a tökéletes, téli hétvégi program - ahogy mi szeretjük. Ezúttal L. M. Montgomery karácsonyi novelláival hangolódtam az ünnepre. A Gregorian cd-t ajándékba kaptam, és rengeteget hallgattam az ünnepek alatt ezt a karácsonyi válogatást. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem bejön ez a stílus.


88. Vegyél részt egy karácsonyi eseményen a molyon

Életem első molyos ajándékozós eseménye a Karácsonyi húzás és ajándékozás 2020 volt. Mivel eddig még hasonló eseményen nem vettem részt, kicsit izgultam, hogy milyen lesz. Nem volt sok infóm arról, minek örülne az ajándékozottam, de végül sikerült örömet szereznem a könyvvel és az apróságokkal. Mondjuk elég kalandos útja volt a csomagnak, mire odaért, de szerencsére időben sikerült átvennie a címzettnek. 

Számomra óriási meglepetés volt az a rengeteg aprósággal megrakott csomag, amit végül kaptam. Ezeken a pozitív tapasztalatokon felbuzdulva úgy döntöttem, hogy ismét részt veszek egy ilyen ajándékozós eseményen, méghozzá most tavasszal, ez lesz az Ajándékozzunk tavasszal születetteknek 2021.

 

Az előző forduló - 5 dolog, amit meg kell tenned ősszel 🍂

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése